קורסי מנהלים

מגוון קורסי מנהלים הקיימים היום:

בין הקורסים הפופולריים ביותר על סטודנטים כיום אלו הם קורסים העוסקים בתחום הניהול. קורס מנהלים מתאים הן למנהלים המעוניינים לשפר את כישורי הניהול שלהם, הן עבור אלו הנמצאים בתפקידים בכירים, והן עבור עובדים אשר ברצונם לשפר את מעמדם בחברה או בארגון. ניתן למצוא מגוון של קורסים בתחומי ניהול שונים. במהלך קורסים אלו, המשתתפים רוכשים כלים, כישורים ומיומנויות אשר יישומם יעזור להם לייעל את שיטות הניהול שלהם ולאמץ שיטת ניהול חדשות שישפרו את הארגון ויפעלו להשגת יעדיו באופן יעיל ונכון. בנוסף, קורסים אלו מאפשרים לאתר חולשות אשר מונעות משתתפי הקורס לממש את הפוטנציאל הגלום בהם ולהפוך אותן ליתרון.

ישנם סוגים רבים של קורסים למנהלים ביניהם ניתן למצוא את הקורסים הבאים –
• קורס ניהול לשיווק – קורס זה מתאים למנהלים אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם בתחום השיווק, למנהלי שיווק וכן לעובדים אשר מעוניינים לרכוש ידע בתחום ולהתקדם לתפקידים בכירים יותר. בקורס זה ילמדו המשתתפים בין היתר את הנושאים הבאים: ניהול תחום השיווק, אסטרטגיות שיווקיות, בניית תקציב, הפלטפורמות השיווקיות השונות וכן שיווק בעידן הטכנולוגי.
• קורס מנהלים בתחום משאבי האנוש – זה לא סוד שאחד המשאבים הגדולים ביותר של כל עסק הוא העובדים שלו. לכן עבור העוסקים בתחומי הניהול, קורס מנהלים העוסק בתחום משאבי האנוש הוא הכרחי. הקורס מתאים לעובדים במחלקה בפרט וכן למנהלים באופן כללי. בעזרת קורס ניהול משאבי אנוש ניתן ללמוד כיצד להניע צוות עובדים, איך להפיק את המרב מעבודתם על ידי שיפור התקשורת הבינאישית וכן הלאה.
• קורס ניהול פיננסי – רבים העסקים אשר נופלים עקב ניהול פיננסי לקוי או כושל. קורס ניהול פיננסי אם כן, אינו מתאים רק לעובדי מחלקת הנהלת החשבונות של החברה או הארגון, אלא גם למנהלים הבכירים ביותר כגון המנכ"לים והסמנכ"לים. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים לנתח דוחות כספיים, להעריך את שווי החברה וכדומה וכך יוכלו להכיר טוב יותר את התחום ולשפר את כישורי הניהול שלהם. כמו כן, בקורס יזכו המנהלים להדגמת מוחשית של הנושא ולידע מקצועי המועבר מטובי המרצים בתחום.
• תכניות ניהול מתקדמות – קורס מנהלים המציע תכניות ניהול מתקדמות למעשה מאפשר למשתתפיו לקחת את הכישורים שלהם ולממשם עד תום ובכך להפיק את מרב הפוטנציאל מעצמם. במהלך הקורס משפרים המנהלים את יכולות המשא ומתן שלהם, מפתחים כישורי מנהיגות, ורוכשים מיומנויות ניהול מתקדמות. הקורס מתאים למנהלים המעוניינים לשפר את הביצועים שלהם באופן משמעותי.
• אסטרטגיה ניהולית –אסטרטגיה היא הא"ב של ניהול, במיוחד בעידן תחרותי בו חשוב תמיד להיות צעד אחד קדימה ולספק לעסק יתרון. בתכניות ניהול אסטרטגיות ילמדו נושאים כגון חדשנות וקדמה, אסטרטגיה עסקית, ניהול המערך הארגוני, חקר העתיד וכדומה. הקורס מיועד למנהלים אשר מעוניינים לרכוש מגוון כלים אשר יזניקו את העסק קדימה בעולם הנתון לשינויים תמידיים.



  מכללות ומוסדות לימוד בהם מתקיימים לימודים בתחום: קורסי מנהלים



  מסלולי לימודים - לימודי ניהול, כלכלה, שוק ההון, נדלן

לימודי כלכלה ומנהל עסקים
לימודי כלכלה וניהול
לימודי כלכלה וחשבונאות
לימודי כלכלה ומשפטים
לימודי כלכלה תואר שני
לימודי כלכלה ומנהל עסקים
לימודים פיננסיים
לימודי ניהול
לימודי נדלן
קורסי מנהלים
לימודי כלכלה
לימודי יועצי משכנתאות





יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.