לימודי משפטים

לימודי משפטים מאופיינים ביוקרה, מקצועיות ובביקוש רב.. תחומי הלימוד בתואר ראשון ללימודי משפטים כוללים נושאים מעניינים ומרתקים, ביניהם דיני קניין, דיני משפחה, דיני עבודה, דיני חוזים, דיני חברות, דיני עונשין, תיאוריות משפטיות חברתיות וכלכליות, משפט חוקתי, משפט מנהלי, משפט פלילי ועוד. כמו כן, סטודנטים רבים בוחרים לשלב חוגים נוספים ללימודי משפטים על מנת להרחיב את השכלתם מעבר לתחומי משפט ובכך למקסם את יכולותיהם להתקבל לתפקידי מפתח בארגונים השונים. בין השילובים השונים קיימים לימודי משפטים ומנהל עסקים, משפטים ותקשורת, משפטים ומימון, משפטים ופסיכולוגיה, משפטים ומחשבים, משפטים וכלכלה וכן צירופי לימוד נוספים . יתרה מזו, לימודי משפטים לתואר ראשון מכשירים את הסטודנטים ומקנים להם מיומנויות, ידע וכלים על מנת לעבור את בחינת הלשכה ולהגיע לתפקיד עריכת דין עם השכלה משפטית רחבה. כמו כן, בוגרי תואר ראשון במשפטים אשר אינם מעוניינים לעסוק במקצוע עריכת דין יכולים לפנות לתפקידים חשובים אחרים לאור הידע וההכשרה אותם רכשו בלימודי התואר הראשון.

  מסלולי לימודים -

לימודי משפטים תואר ראשון
לימודי משפטים ערב
לימודי משפטים תנאי קבלה
לימודי משפטים קרית אונו
לימודי משפטים לאקדמאים
לימודי משפטים בר אילן
לימודי משפטים תואר שני
לימודי משפטים באוניברסיטה הפתוחה
לימודי משפטים מכללת רמת גן
לימודי משפטים רמת גן
קורס גישור


לימודי משפטים הם מסלול הלימודים המבוקש ביותר בישראל. מדינת ישראל הינה המדינה השנייה בעולם ביחס שבין מספר עורכי הדין לבין מספר הנפשות באוכלוסיה. מערכת המשפט במדינת ישראל בנויה ממוסדות שיפוט רבים הכוללים: בתי משפט שלום, בתי משפט מחוזיים, בתי דין דתיים, בתי דין צבאיים, בתי דין לעבודה ומעל כולם – בית המשפט העליון. מדי שנה דנים מוסדות שיפוט אלו במאות אלפי תיקים.
על מנת לעסוק בעריכת דין בישראל, חייב אדם להיות בעל תעודת עריכת דין מטעם לשכת עורכי הדין בישראל. תעודה זו ניתן לקבל רק לאחר השלמת לימודי משפטים, תקופת סטאז' ועמידה בבחינות לשכת עורכי הדין.
לימודי משפטים כוללים מגוון גדול מאוד של קורסים, ביניהם: דיני קניין, דיני עונשין, דיני תעבורה, דיני מיסים, דיני חברות, דיני משפחה, משפט עברי, דיני נזיקין, דיני מקרקעין, משפט בינלאומי ועוד. כל אחד מן התחומים הללו הוא ממלכה בפני עצמו, שבה ניתן למצוא את המשרדים הגדולים השולטים בכתר ועוד מספר גדול מאוד של משרדים קטנים ועורכי דין פרטיים שעוסקים בתחום. לכל אחד מן התחומים הללו יש כללים ברורים; מיהו בית המשפט המוסמך לדון בתיקים אלו ומיהו בית המשפט לערעורים על החלטות בתחום זה.
לימודי משפטים כוללים בעיקר תיאוריה. הכוונה היא למדף שלם של ספרים עבי כרס שמתוכם צריך לשנן מאות חוקים על סעיפיהם ותת-סעיפיהם, על מנת לעמוד בבחינות לשכת עורכי הדין. לימודי משפטים מחייבים גם לערוך התמחות מעשית [סטאז'] במשרד עורכי דין המורשה להעסיק מתמחים.
לימודי משפטים דורשים זיכרון מעולה ויכולת לוגית גבוהה, אם כי גם יצירתיות רבה יכולה להועיל, שכן יש יותר מדרך אחת לטפל בסוגיה משפטית. בלימודי משפטים יכול כל אחד למצוא את התחום המדבר אל ליבו ולהתמחות בו.
חיפוש לימודים באינטרנט יגלה לכם כי מוסדות המקיימים לימודי משפטים, פזורים בכל רחבי הארץ. מצפון לדרום ניתן ללמוד משפטים במכללה האקדמית צפת, באוניברסיטת חיפה, באוניברסיטת בר אילן, באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטה העברית בירושלים וגם במכללת ספיר [ליד העיר שדרות].
אם בעיני רוחך אתה רואה את עצמך בחליפה שחורה ובחולצה לבנה, אזי או שאתה חולם להיות חרדי או שאתה חולם להיות עורך דין. צא ולמד.




יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.