למי מתאים ללמוד QA?

עולמות ה-QA ידועים גם בשם 'בדיקת תוכנה', נחשבים כיום לאחד מן התחומים המבוקשים והפופולריים ביותר בענף ההייטק.
זוהי הכשרה המתבצעת באמצעות קורס מקצועי, ולצדם של תארים כגון הנדסת תוכנה או מדעי המחשב, היא מקנה לבוגריה את כרטיס הכניסה אל תפקידים בחברות מחשבים, הייטק ותוכנה נחשקות בארץ ובעולם.

מהו תפקידם של אנשי ה-QA?

כל ממשק, כל יישום, כל תוכנה ואפליקציה, כולם ככולם עוברים תחנות שונות החל מן האפיון המקדים, דרך המתכנתים ועד לאנשי ה-QA. אז האם הם מהווים כתחנה אחרונה? ובכן לא בדיוק.

מתפקידם של אנשי ה-QA הוא לבחון את היישום בטרם הוא יוצא אל השוק. ייתכן והיישום יעבור את כל הבדיקות בהצלחה, וייתכן מאוד שישוב חזרה אל המתכנת או אפילו לאיש ה-UX/UI לצורך שיפורים ושדרוגים.

אם ננסה לתאר את מטרתם של בודקי התוכנה, הרי שהם נועדו לבדוק את ביצועיו של היישום, לבחון את ביצועיהם של המתכנתים.

האם מתרחש שגיאה מסוימת? האם ישנו היבט בחוויית המשתמש שאיננו ברור דיו? על שאלות אלו ועוד, עונים בודקי התוכנה דרך שורה של בדיקות ידניות ואוטומטיות שונות אותן הם לומדים במסגרתו של קורס בודק תוכנה

אין לי רקע, האם הקורס מתאים לי?

קורס בדיקת תוכנה איננו מצריך כל רקע מוקדם, ולכן הוא נחשב למסלול לימודי העונה אל רצונותיהם של רבים המבקשים להשתלב בעולם ההייטק.

במהלך תכנית הלימודים, רוכשים המשתתפים ידע תיאורטי ומעשי רב על העקרונות הנדרשים לבדיקת תוכנה, ובמגוון רחב של סביבות עבודה משתנות.
מוסדות לימוד טכנולוגיים רבים, מתנים את הקבלה בבחינות קבלה ראשוניות ובמעבר ראיון מול נציגי סגל תכנית הלימוד.

עם זאת, בו בעת רבים מציינים כי המיומנויות החשובות באמת הן זיקה בסיסית למחשבים, יכולת לשים לב ולו לפרטים הקטנים ביותר, ויצר סקרנות בריא.

לימודים מהירים ופרקטיים

לכל מי שמחפש או מחפשת אחר תכנית לימודים טכנולוגית קצרת מועד ומוכוונת מטרה, הרי שלימודי בדיקת תוכנה QA יכולים לענות ולעלות על הציפיות.

משך מסלול הלימודים נע בין 9 חודשים ל-4 חודשי לימוד, כאשר הדבר מושפע ממתכונת הקורס: לימודי בוקר עד צהריים עמוסים אך מרוכזים, או לימודי ערב הפרושים על גבי משך זמן רב יותר.

לאור העובדה שרבים מן הסטודנטים והסטודנטיות הינם אנשים בעלי עבודה קיימת או חיי משפחה, הרי שרוב מוסדות הלימוד מציעים את לימודי הערב.


  מסלולי לימודים -







יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.