איפה מבצעים קורס ומבחן IELTS

מתכננים לבצע רילוקיישן לאירופה או ארה"ב? נרשמתם ללימודים באוניברסיטה בחו"ל? כנראה שתצטרכו לבצע מבחן IELTS. אבל קודם כל, חושב להבין מה אומר המבחן הזה בכלל.
מבחן IELTS הינו מבחן אשר בוחן את שליטתכם בשפה האנגלית ומיועד עבור אנשים אשר אינם דוברי אנגלית כשפת אם. ראשי התיבות IELTS פירושם: International English Language Testing System.
מבחן זה חיוני לצורך הגירה או מגורים לתקופה ארוכה או קצרה במדינות דוברות אנגלית והינו מוכר על ידי המוסדות הרשמיים במדינות אלו.

מה כלול במבחן IELTS?

על מנת לבחון את רמת האנגלית שלכם יש לעבור מספר נושאים, בכללם: דיבור, הבנה, כתיבה וקריאה והמבחן בוחן את רמתכם בארבעת הנושאים בצורה כללית או בצורה אקדמאית אשר ההבדל ביניהן מתבטא בעיקר בצורת הכתיבה והקריאה שכן לצרכים אקדמאיים יש צורך ביכולות גבוהות יותר של קריאה וכתיבה מאשר לצרכי היום- יום או העבודה.
חלוקת הזמנים של המבחן בין אם בגרסה הכללית ובין אם בגרסה האקדמאית, מתבצעת כך שחלק הקריאה אורך כ60 דקות, הכתיבה אורך כ60 דקות, השמיעה כ30 דקות והדיבור הינו מבחן בעל פה האורך כרבע שעה.

למה לבצע קורס לפני מבחן IELTS

אם ברצונכם לקיים מבחן IELTS ככל הנראה אתם עומדים לפני שלב משמעותי בחייכם אשר תרצו שיעבור חלק ככל הניתן וללא הפרעות. מבחן IELTS מסוגל לפתוח בפניכם דלתות בכך שהוא מוכיח ששפה זרה לא תהווה בפניכם מכשול. על מנת להבטיח את מעבר המבחן בציון גבוה, רוב דוברי העברית יצטרכו לבצע קורס מכין למבחן.
קורס IELTS ישפר את יכולתכם בנושאים הנבדקים ויחזר את רמת הדקדוק ואוצר המילים שלכם באנגלית ברמה אקדמית.
ביצוע קורס IELTS יבטיח שתיגשו למבחן עם ביטחון עצמי מורם, יגדיל את סיכוייכם משמעותית לקבלת ציון גבוה וישפר את שליטתכם בשפה האנגלית, דבר אשר ייתן לכם כלים שילוו אתכם להמשך חייכם.

איפה מבצעים מבחן IELTS

כיום בישראל ניתן לבצע את מבחן IELTS דרך שלוחה של המועצה הבריטית בישראל - מכללת ידע פלוס.
ברחבי העולם המבחן מתקיים בשני אופנים: כתוב או ממוחשב, אך בישראל הוא מתבצע בצורה הממוחשבת בלבד.
הציון במבחן IELTS נע בסולם של 1-9 כאשר 9 מסמל שליטה מלאה בשפה ו1 מסמל חוסר שליטה מוחלט, כאשר הציון משתנה בקפיצות של חצי נקודה והציון מתייחס לכל נושא נפרד בבחינה וגם למבחן כולו. במבחן אין ציון עובר או נכשל אך בכל מוסד אשר דורש מעבר מבחן IELTS ישנו ציון נדרש משלו.

  מסלולי לימודים -







יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.