לימודי מנהל עסקים

מנהל עסקים נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר במדעי החברה, לנוכח היותו תואר בין- תחומי המכשיר את הסטודנטים לניהול עסקים במשרות ניהול בארגונים השונים ומעניק כלים ושיטות להתמודד עם תהליכי קבלת החלטות, הצבת יעדים ויישומם. יתרה מזו,תפקידם של בוגרי מנהל עסקים כוללים אחריות רבה ליעילות הארגון,יכולת עמידה בלחצים, קביעת ערכים מרכזיים בארגון והובלה לנאמנות מקסימאלית בארגון. תכני הלימוד בלימודי מנהל עסקים רבים ומגוונים, כאשר בתחילת התואר, נלמדים נושאים רבים, ביניהם מתמטיקה ,אנגלית, כלכלה, שיווק, מימון, מדעי ההתנהגות, מחשבים. בהמשך, לימודי מנהל עסקים מתמקדים בתחומי הניהול,כגון ניהול משאבי אנוש, ניהול השיווק, קבלת החלטות, התנהגות ארגונית, ניהול מערכות מידע, טכנולוגיות מידע, מיומנויות מכירה, אנגלית עסקית, משפט מסחרי,ניהול הייצור, יזמות עסקית, ניהול המימון, חקר ביצועים, ניהול כללי ועוד. לימודי מנהל עסקים משלבים ידע רב מתחומים אקדמיים המקנים כלים ומיומנויות ניהוליות.

  מסלולי לימודים -

לימודי תואר ראשון למנהל עסקים
מסלולי MBA
לימודי מנהל עסקים תואר שני
לימודי מנהל עסקים בירושלים
לימודי מנהל עסקים תואר ראשון
לימודי מנהל עסקים באוניברסיטה
לימודי מנהל עסקים וכלכלה
לימודי מנהל עסקים לתואר שני
לימודי מנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב
לימודי מנהל עסקים בחו"ל


המנהל הוא העובד המסור ביותר של העסק. כל מעייניו נתונים לעסק; את ארוחותיו הוא אוכל עם ניירות של העסק מונחים לפניו, את לילותיו הקצרים הוא מעביר בחלומות על הצלחת העסק ובסיוטים על קריסתו, את חופשותיו הוא מבלה כשהנייד שלו נמצא כל הזמן בהישג יד ואוזן, למקרה שמשהו בעסק לא מתנהל כראוי. אכן, עובד לדוגמא.
'עסק' הוא כותרת שמאגדת תחתיה מכלול של עניינים, אשר כולם דורשים את התייחסותו והכוונתו של המנהל; מימון, משאבי אנוש, תפוקה, קשרי לקוחות, מיסים, שיווק, פרסום, חוקים בינלאומיים ועוד גורמים רבים. בנוסף לכך, בעולם המודרני דברים משתנים כל העת ולכל שינוי יש השפעה כלל עולמית שיכולה למוטט עסקים או לעיתים להוות הזדמנות גדולה עבורם, לכן חשוב להכיר את עולם העסקים על בוריו.
תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים, מקנה ללומדים במסגרתו מגוון רחב מאוד של כלים תיאורטיים ומעשיים לניהול צוותים, עסקים קטנים, חברות פרטיות וציבוריות וכן ניהול תאגידים.
תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים נמשך ברוב המקומות שלוש שנים ובמסגרתו נלמדים קורסים מגוונים, לרבות: מתמטיקה, חשבונאות, כלכלה, מדעי המחשב, מימון, טכנולוגיות מידע, שיווק ופרסום. כמו כן נלמדים הדינים הקשורים לעולם העסקים: דיני עבודה, דיני מיסים, סחר בינלאומי, הגבלים עסקיים ועוד. גם תחומים נוספים כמו שוק הנדל"ן ושוק ההון נלמדים במסגרת זו.
מוסדות מסוימים מציעים לימודי מנהל עסקים בשילוב עם תואר בראיית חשבון. מסלול זה נמשך ארבע שנים ובסופו יכול הסטודנט לקבל הן תעודת B.A. במינהל עסקים והן תעודת רואה חשבון מטעם מועצת רואי החשבון בישראל.
מסלולים אחרים של לימודי מנהל עסקים משלבים לימודי מינהל עסקים ומשפטים, לימודי מינהל עסקים וכלכלה, לימודי מינהל עסקים עם תעודת הוראה, ניהול משאבי אנוש, הנדסת תעשיה וניהול ועוד.
המוסדות האקדמיים המציעים תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים הם:
האוניברסיטה הפתוחה
אוניברסיטת בר אילן
אוניברסיטת תל אביב
אוניברסיטת חיפה
האוניברסיטה העברית
הקריה האקדמית אונו
המכללה למינהל
אוניברסיטת אריאל
כל אחד מן המוסדות הללו שם דגש על תחומים שונים בעולם העסקים, אחדים מהם מציעים 'טעימה' מעשית מעולם העסקים, אחרים נחשבים מצטיינים במגמה כזו או אחרת, לכן חשוב לברר על טיב תוכנית הלימודים.




יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.